Знаете ли като се активира въздушната възглавица после при заменянето й с нова дали трябва да се бъзикне и нещо по електрониката, както на някои други марки автомобили? Т.е. дали след активирането електрониката да бъгясва???? за 147-ца става въпрос.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за въздушна възглавица
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от lyuliгледам че доста ви забавлявам с моите теми, обаче аз съвсем сериозно си питам...........
ок, щом трявба имаш ли идея къде да отида? Bosch?
Comment
-
Освен Ербега/ците, се сменят сенЗорите дето ги управляват, освен това пиротехническите колани също.
Но ако искаш, може да е минеш евтино като я направиш така както са 50 процента от колите в БГ, т.е. слагаш и там Ербега и повече не се Занимаваш...по нищо не може да се раЗбере после, е освен при катастрофа де
Comment
-
Първоначално публикувано от 156 m-jetОсвен Ербега/ците, се сменят сенЗорите дето ги управляват, освен това пиротехническите колани също.
Но ако искаш, може да е минеш евтино като я направиш така както са 50 процента от колите в БГ, т.е. слагаш и там Ербега и повече не се Занимаваш...по нищо не може да се раЗбере после, е освен при катастрофа деAlfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.
Comment
-
[quote=Димо]Първоначално публикувано от "156 m-jet":62j6u7pgОсвен Ербега/ците, се сменят сенЗорите дето ги управляват, освен това пиротехническите колани също.
Но ако искаш, може да е минеш евтино като я направиш така както са 50 процента от колите в БГ, т.е. слагаш и там Ербега и повече не се Занимаваш...по нищо не може да се раЗбере после, е освен при катастрофа де
Тука мисля, че ти грешиш и то не мисля, а съм сигурен колко му е да закачи лампата на еърбега към тази на маслото примерно или тази на инжекциона. И ще си гасне заедно с другите, а лъжата ще се хване чак когато колата се закачи на стенд.Alfa Romeo Stelvio 2.0T
Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT
Comment
-
[quote=DeX]Първоначално публикувано от ДимоПървоначално публикувано от "156 m-jet":1ec91vqnОсвен Ербега/ците, се сменят сенЗорите дето ги управляват, освен това пиротехническите колани също.
Но ако искаш, може да е минеш евтино като я направиш така както са 50 процента от колите в БГ, т.е. слагаш и там Ербега и повече не се Занимаваш...по нищо не може да се раЗбере после, е освен при катастрофа де
Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.
Comment
-
Първоначално публикувано от DeXТука мисля, че ти грешиш и то не мисля, а съм сигурен колко му е да закачи лампата на еърбега към тази на маслото примерно или тази на инжекциона. И ще си гасне заедно с другите, а лъжата ще се хване чак когато колата се закачи на стенд.Мой познат си изпати така. Много е кофти.
"BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
Opel Astra J GTC
Comment
-
Първоначално публикувано от lyuliгледам че доста ви забавлявам с моите теми, обаче аз съвсем сериозно си питам...........
ок, щом трявба имаш ли идея къде да отида? Bosch?
гръмнал ербег може да се смени, ако друго не е гръмнало, да се върже към централата, и да се пусне на диагностика
тя ше си каже дали иска още нещо'04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
'02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
'99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex
Comment
-
[quote=Димо]Първоначално публикувано от "156 m-jet":1y67kr0mОсвен Ербега/ците, се сменят сенЗорите дето ги управляват, освен това пиротехническите колани също.
Но ако искаш, може да е минеш евтино като я направиш така както са 50 процента от колите в БГ, т.е. слагаш и там Ербега и повече не се Занимаваш...по нищо не може да се раЗбере после, е освен при катастрофа деАlfa 164 Super 2.5TD
Comment
-
на въпроса
ако гръмнат шофьорският или пасажерският AirBag в централата която ги управлява това се записва., след което не може да се ресетне с диагностична апаратура.
Ако гръмне страничен AirBag или прозоречна завеса, се сменя само сензора за съответният AirBag и после може да се ресетне с диагностична апаратура, но все пак това, че този AirBag се е отварял остава в централата и може да се провери с диагностична апаратура.
Освен всичко това както е казал колегата по-горе обикновенно гърмят и коланите които имат пиропатрон за допълнително пристягане. И тяхната замяна е наложителна.
Също така (поне при фиат групата) се препоръчва замяна и окабеляването на системата(аз лично съм виждал стопен при отваряне), като се сменя и серпентината на волана.
относно оправянето "по български"
има и по истински варианти от горе описаните, дори и апаратурата не може да ги хване,но моята практика показва, че това е игра с живота и не си заслужава
как е в Германия може да каже колегата Мджет, но се надявам съвсем скоро и в България, такива намеси да се разследват и да са наказуеми
П.П. "по български" е в каички защото се оказа, че много хора по света си изкарват хляба като продават ноу хау как да се оправи проблема
Comment
Comment